product_banner

E Macchine SMD Indoor Screen LED sò equipate per e linee di produzzione

À keast 6 macchine SMD d'alta velocità sò state spustate in a nova fabbrica Dosatronics per a linea di produzzione di schermi LED.U display LED per interni di Dosatronics hè assai populari in i mercati di muru LED d'Europa è d'America. Cù i nostri propri brevetti, in particulare tutti i schermi LED interni per l'avvenimenti è u palcuscenicu anu una luminosità alta, un altu cuntrastu, un altu ritmu di rinfrescante ... Tutti sò populari sia in casa sia in l'esteru. mercatu.Aduttemu una stabilità imbattibile di u produttu attraversu un strettu Sistema di Controlu di Qualità cù parechji tippi di pruduzzione è apparecchiature di prova è facilità.Hè assai currettu per voi di sceglie a nostra cumpagnia, i nostri prudutti schermu LED outdoor.Tutti anu 1-3 anni di garanzia di qualità postu chì tutti i cumpunenti sò estremamente boni.Puderanu purtà una grande fortuna in pocu tempu per cumprà i nostri pannelli LED.

E Macchine SMD di Screen LED Indoor sò equipate per e linee di produzzione (1)
E Macchine SMD di Screen LED Indoor sò equipate per e linee di produzzione (2)

Carattere di funzione è tecnulugia:

1. Tutti i display LED sò à ghjucà quasi tutti i risorsi video cumpresi AVI / MPV / SWF / RM / ASF / MPG / VCD / DVD / è cetara.

2. I schermi LED pò esse u travagliu cù sistema upirativu PC principalmente Microsoft Windows 98, 2000, XP è Vista, Windows7, Windows8.

3. Quasi tutti i schedari ponu diplayed per testu, poze, schedari è video chì travaglia bè in u screnu LED.

4. In a piattaforma di cuntrollu, pudete aghjustà a freccia di rinfrescante, a scala di grisgiu, a luminosità, etc.

5. L'alta definizione è l'imaghjini chjaru sò mostrati in i schermi LED senza scansione.

6. Pudete sceglie a lingua cum'è vo vulete cum'è Chinese, English, Germany, Russian, Arabic, Spanish etc.

7. U display LED hè un montor di u vostru PC.Si mostra ciò chì u vostru PC mostra simutansously.

8. Tecnulugia super calibrating and correcting per a distorsione.

9. Più interfacce per risorse di sonu è video in l'input.

10.The muru LED, display LED, schermi LED sò culligatu wth yoru sala di cuntrollu cù cavi reta, fibre, è 4G / 5G etc.

Nurmalamenti parlante, tutti i schermi LED, display LED, segni LED, pannelli LED, pannelli LED fatti da Dosatronics sò dotati di bona qualità, prestazioni eccezziunale.In generale, da un annu à trè anni di garanzia di qualità sò largamente utilizati.Per qualchì prughjettu speciale di display LED in offerta, a donazione richiede più di trè anni à cinque anni di garanzia di qualità.Ùn ci hè micca prublema.Dosatronics sceglierà a megliu materia prima cumpresa a marca di chip LED, encapsulation LED, IC, PCB, putenzi è tutti l'altri fattori.Dosatronics hà una squadra assai forte di ingegneri sperimentati per istruisce, installà, debug i schermi LED è furmà i clienti 24 ore in linea.Puderanu ancu volà in tuttu u mondu à i clienti per insignà a manu.L'esposizione di bola LED per interni hè stata largamente usata in a sala di mostra, in i musei è in i saloni di l'urganizazione di u guvernu.A visualizazione di bola LED per interni è esterni hè assai populari.

Chì ghjè u tempu di vita per una pantalla LED?

U tempu di vita per u screnu LED hè basicamente più di 100 000 ore, ma dipende cumu u cliente hè cura di a so pantalla LED è cumu si usa.Quandu u tempu di vita di un schermu LED vene à 100.000 ore, significa chì a luminosità di e lampade LED di u schermu LED hè di circa 50% off in quantu à a luminosità originale secondu parechji fatturi chì aumenteranu u tempu di vita di un schermu LED. o ghjunghje à 100.000 ore.Schermo LED d'internu.

E Macchine SMD di Screen LED Indoor sò equipate per e linee di produzzione (3)

Tempu di post: Dec-19-2022